Ergotherapie Nederland | Financieel-administratief medewerker/AFAS-expert

Ergotherapie Nederland |  Financieel-administratief medewerker/AFAS-expert Ergotherapie Nederland

Gezocht:  Financieel-administratief medewerker/AFAS-expert

Ergotherapie Nederland is de beroepsorganisatie van en voor ergotherapeuten in Nederland. De vereniging vertegenwoordigt alle ergotherapeuten en speelt een belangrijke rol in de ontwikkeling van het beroep. Ergotherapie Nederland behartigt de beroepsinhoudelijke én de sociaal-economische belangen van de ergotherapie en de ergotherapeuten.

De vereniging is op zoek naar een medewerker die met enthousiasme de financiële administratie wil voeren. De functie wordt in eerste instantie aangegaan voor een jaar, vier dagdelen (18 uur) per week. We zijn gevestigd in Utrecht.

Doel van de functie
De financieel-administratief medewerker is verantwoordelijk voor het bijhouden van een accurate en modern vormgegeven boekhouding. Je bent verantwoordelijk voor de algehele financiële administratie van een kleine organisatie die een volgende fase van professionalisering in gaat.

Taken
Tot de taken/verantwoordelijkheden rekenen we:
– inboeken inkoopfacturen;
– verkoopfacturen opmaken en versturen;
– inboeken bankmutaties;
– inboeken overige financiële mutaties;
– voorbereiden wekelijkse betalingen;
– actief debiteurenbeheer;
– controleren en laten aansluiten grootboek (inclusief tussenrekeningen);
– aanleveren van de salarisgegevens en personeelsmutaties aan de accountant;
– voorbereiden jaarrekening;
– rapportages maken;
– voortgangsbewaking;
– overige kantoorwerkzaamheden.

Plaats in de organisatie
Je ontvangt directe leiding van de directeur-bestuurder.

Het profiel
De medewerker:
– heeft minimaal een (relevante) mbo-opleiding niveau 4 of een hbo-opleiding;
– heeft ervaring en kennis van AFAS-Profit (een must);
– heeft ervaring met het samenstellen van jaarrekeningen (een pre);
– heeft 3-5 jaar ervaring in het zelfstandig voeren van een administratie;
– heeft visie op de betreffende werkgebieden;
– kan plannen en organiseren;
– kan samenwerken, is een teamspeler;
– is ondernemend;
– is nauwkeurig/zorgvuldig;
– kan prioriteiten stellen en op langere termijn denken;
– is gestructureerd, georganiseerd en nauwgezet in de aanpak;
– is bekend met de dynamiek van een beroepsvereniging en vindt dit leuk;
– is cliëntgericht;
– heeft een doe-mentaliteit;
– voert, binnen de door de directeur-bestuurder gestelde kaders en gemaakte afspraken, de werkzaamheden zelfstandig uit.

Arbeidsvoorwaarden
De functie wordt aangegaan voor één jaar. De aanvang van het dienstverband is zo snel als mogelijk. Bij gebleken geschiktheid kan gesproken worden over een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. De arbeidsvoorwaarden zijn goed en volgen de CAO Ziekenhuizen. De salarisindicatie is FWG 45.

Informatie
Voor informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met dhr. Th. van der Bom, directeur- bestuurder: 030 – 2628356.

Sollicitatie:
U kunt per e-mail of brief solliciteren. De sollicitatietermijn sluit op 31 januari 2016.
E-mail: jroon@ergotherapie.nl o.v.v. ‘sollicitatie FA-medewerker’.
Postadres: Orteliuslaan 750, 3528 BB Utrecht.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Terug naar boven ↑


Terug naar boven ↑