Gepubliceerd op 09-10-17 | Categorie: Bijeenkomsten

Algemene Ledenvergadering donderdag 23 November 2017

Donderdag 23 november a.s. om 19.30 zal de najaars-ALV van Ergotherapie Nederland gehouden worden in het kantoor van Ergotherapie Nederland in Utrecht. Na afloop (21.00 uur) zal het 60 jarig bestaan van Ergotherapie Nederland nogmaals worden gevierd. De winnaars van de prijsvraag in het kader van het 60-jarig bestaan zullen dan ook in het zonnetje worden gezet.

Aanmelden kan via de website of via het email adres en@ergotherapie.nl o.v.v. ALV, uw naam en uw lidmaatschapsnummer.

Voorafgaand aan de ALV, van 18.00-19.00 wordt onderstaande workshop georganiseerd:

Workshop ‘Kwaliteitsregister Ergotherapie’ (gratis deelname)

Wij merken dat wij vanuit onze leden regelmatig vragen ontvangen over het Kwaliteitsregister Paramedici, o.a. ook vragen over hoe leden middels punten een bijdrage kunnen leveren aan de ontwikkeling van het beroep Ergotherapie. Om onze leden in de gelegenheid te stellen hier meer informatie over te ontvangen en hun vragen te kunnen stellen, organiseert Ergotherapie Nederland voorafgaand aan de ALV een gratis workshop ‘Kwaliteitsregister Ergotherapie’.

Deze workshop zal worden gegeven door onze beleidsmedewerker Lucelle van de Ven, expert Kwaliteitsregister binnen Ergotherapie Nederland, in samenwerking met Pascal van der Sandt, Coördinerend beleids- en communicatiemedewerker van het Kwaliteitsregister Paramedici.

Tijdens deze workshop worden o.a. de criteria van het Kwaliteitsregister kort besproken en komen de 10 punten voor het leveren van een bijdrage aan de ontwikkeling van het beroep Ergotherapie aan bod. U wordt tijdens deze workshop in de gelegenheid gesteld om al uw vragen over het Kwaliteitsregister te stellen, maar ook om ervaringen en/of ideeen met elkaar, met Ergotherapie Nederland en met het Kwaliteitsregister uit te wisselen.

Deze workshop zal plaatsvinden bij Ergotherapie Nederland in Utrecht en duurt van 18:00u tot 19:00u. Aanmelden kan via het aanmeldformulier hieronder of via het email adres en@ergotherapie.nl o.v.v. Workshop ‘Kwaliteitsregister Ergotherapie’, uw naam en uw lidmaatschapsnummer. Aanmelden is noodzakelijk, daar wij beperkte beschikbaarheid hebben voor deze workshop. Meld je dus snel aan!

Locatie: Ergotherapie Nederland, Orteliuslaan 750 te Utrecht
Inloop: 17:30-18:00
Duur workshop: 18:00-19:00
Toegankelijk: alleen voor leden
Inclusief: catering (voorafgaand aan de ALV zal soep met brood worden geserveerd)

Wij kijken uit naar uw komst!

Aanmeldformulier

Achternaam (verplicht)