Roep cliënten op om te melden wanneer ze te maken hebben met wachttijd
Hieronder staat per verzekeraar wat verzekerden moeten doen als zij te maken krijgen met een wachtlijst en wachtlijstbemiddeling willen. Per verzekeraar verschilt de te ondernemen actie (of bellen of een contactformulier invullen). Gebruik de desbetreffende link om cliënten/ verzekerden te wijzen op de mogelijkheden voor wachttijdbemiddeling. Je kunt dit plaatsen op de praktijkwebsite of in het (standaard) bericht bij (nieuwe) inschrijvingen.
VGZ Zorgadvies en wachtlijstbemiddeling – VGZ
Zilveren Kruis https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/zorg-regelen/wachtlijstbemiddeling
CZ https://www.cz.nl/extra/wachtlijstbemiddeling
Menzis https://www.menzis.nl/zorg-en-vergoedingen/wachtlijstbemiddeling
DSW https://www.dsw.nl/consumenten/zorgverzekering/wachtlijstbemiddeling
Salland https://www.salland.nl/zorgadvies/wachtlijstbemiddeling
ONVZ https://www.onvz.nl/zorgadvies/wachtlijstbemiddeling
Zorg en Zekerheid https://www.zorgenzekerheid.nl/zorg-regelen/hulp-bij-het-regelen-van-zorg
Bekijk ook de factsheet met de resultaten een enquête onder ergotherapeuten naar de wachtlijst problematiek.
Bekijk het nieuwsbericht over de publicatie van de wachtlijst problematiek.


Recente reacties